دانلود پروژه پروتکل انتخاب ناحیه پایدار برای شبکه های حسگر بیسیم با MATLAB

دانلود پروژه پروتکل انتخاب ناحیه پایدار برای شبکه های حسگر بیسیم با MATLAB

لینک دانلود مستقیم با ویدئوی اجرای پروژه

شامل سورس کد در متلب، ویدئوی اجرای پروژه، فایل مقاله انگلیسی

بعد از دانلود، دو پوشه مشاهده می کنید. پوشه اول مربوط به پروژه فقط به صورت مقایسه عملکردی است که در عکس های 1 الی 5 مشاهده می شود. پوشه دوم نیز مربوط به اجرای کل پروژه است که زمان اجرای آن بالاست، زیرا به نمایش ساختار شبکه حسگر بیسیم با روش های مورد مقایسه و ارائه شده می پردازد که مربوط به تصاویر 6 الی 8 است.

وب سایت های زیادی یا به فروش این پروژه می پردازند، یا به محض قرار دادن رایگان این پروژه توسط گروه نامیرا، به کپی برداری غیراخلاقی می پردازند. لطفا به تاریخ درج پروژه در وب سایت و وبلاگ های گروه نامیرا دقت بفرمایید. پروژه ای که رایگان است، می بایست رایگان هم عرضه شود!

آخرین اخبار فعالیت های گروه نامیرا در کانال تلگرام: https://telegram.me/nn4enamira

اطلاعاتی راجع به پروژه

این پروژه که از مقاله Z-SEP: Zonal-Stable Election Protocol for Wireless Sensor Networks شبیه سازی شده است، در واقع به بهبود پروتکل مسیریابی SEP به صورت ناحیه ای می پردازد.

يك شبكه حسگر بيسيم يك شبكه ارتباطی بيسيم موردی است كه شامل تعدادی گره‌ های حسگر كوچك، كم باتری (كم انرژی) به صورت انبوه و يا كم در منطقه ای برای انجام يك ماموريت خاص مانند نظارت زيستگاهی، كشت و كشاورزی، نظارت ميدان جنگ و غيره اعزام شده‌ اند. این حسگرها که دارای انرژی پایینی هستند، با همکاری یکدیگر، عملیات سنجش رخدادهای محیطی را انجام می دهند. تا به امروز پروتکل های مسیریابی مختلفی ارائه شده است که می توان پروتکل های LEACH، X-LEACH, PEGASIS، ZigBee و غیره را نام برد. مقاله ای که شبیه سازی شده است، به ارائه پروتکل مسیریابی SEP و بهبود آن به صورت ناحیه ای می پردازد که به صورت ZONAL و به اختصار Z-SEP نامیده می شود. این پروتکل برای شبکه های حسگر بیسیم به صورت ناهمگون مناسب می باشد. در این پروتکل، بعضی از گره ها، داده و اطلاعات را به طور مستقیم به ایستگاه پایه می فرستند، در حالی که بعضی از آن ها با استفاده از روش خوشه بندی برای ارسال داده ها به ایستکاه مرکزی، اقدام می کنند. هدف ارائه پروتکلی با مصرف انرژی کمتر، دوره پایداری و توان عملیاتی بالا در مقایسه با پروتکل مرسوم LEACH و SEP است.

عکس 1

عکس 2

عکس 3

عکس 4

عکس 5

عکس 6

عکس 7

عکس 8

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *