دانلود پروژه رایگان تعقیب حرکت عنبیه چشم با استفاده از شبکه عصبی کانولوشن در تصاویر متوالی فیلم ها

دانلود پروژه رایگان تعقیب حرکت عنبیه چشم با استفاده از شبکه عصبی کانولوشن در تصاویر متوالی فیلم ها با MATLAB همراه با فصل 4

لینک دانلود مستقیم

وب سایت های زیادی یا به فروش این پروژه می پردازند، یا به محض قرار دادن رایگان این پروژه توسط گروه نامیرا، به کپی برداری غیراخلاقی می پردازند. لطفا به تاریخ درج پروژه در وب سایت و وبلاگ های گروه نامیرا دقت بفرمایید.

در این پست، یک پروژه رایگان کامل همراه با توضیحات فصل 4 شمل تحلیل نتایج و بررسی آن ها در محیط MATLAB به همراه فایل های شبیه سازی و کدنویسی همراه با ویدئوی اجرای پروژه، برای دانلود رایگان خدمت شما دوستان قرار می گیرد!

این پروژه نمونه یک کدنویسی برای آموزش و آزمون با شبکه عصبی کانولوشن می باشد و مسائل و توضیحاتی کامل که می تواندر هر پروژه از شبکه عصبی کانولوشن آن را بیان نمود، در فایل فصل 4 ین پروژه قید شده است که به صورت کاملا رایگان، در اختیار کاربران قرار می گیرد.

آخرین اخبار فعالیت های گروه نامیرا در کانال تلگرام: https://telegram.me/nn4enamira

عکس 1

عکس 2

عکس 3

لازم به ذکر است که این پروژه بر اساس یک تمرین از کاربران پارسکدرز بوده است که در پیوند shorturl.at/FGMNO موجود می باشد.

این پروژه توسط دلالین پروژه به گروه نامیرا سفارش داده شد. از آن جا که کاربر با دلال به مشکل خورد، هزینه کار بعد از گذشت یک ماه، از گروه نامیرا دریافت شد! و گروه نامیرا صادقانه هزینه را به دلال (مجری کار) پس داد. گروه نامیرا بعد از گذاشتن زمان، انجام پروژه، تحقیق، رفع اشکال و یک جلسه حضوری، هزینه را پس داد، فایل را کامل به کاربر داده بود و در نهایت، دستش خالی ماند. بعد از حل شدن مشکل دو طرف و سپس هزینه گذاری دوباره روی این پروژه، این پروژه به صورت کامل از سایت برداشته می شود.

عاقبت کار با واسطه ها …

 

www.nn4e.com
nn4e@aol.com
شناسه تلگرام @nimanamira
09360703858
کانال تلگرام https://t.me/nn4enamira
کانال تام تام https://tt.me/nn4enamira
کانال تلپادو http://telepado.me/1/nn4enamira
اینستاگرام https://www.instagram.com/nn4enamira

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *