دانلود پروژه رایگان تنوع میزان چشمک زدن در جلسات استراحت و خواندن با MATLAB

دانلود پروژه رایگان تنوع میزان چشمک زدن در جلسات استراحت و خواندن با MATLAB

لینک دانلود پروژه و مقاله

وب سایت های زیادی یا به فروش این پروژه می پردازند، یا به محض قرار دادن رایگان این پروژه توسط گروه نامیرا، به کپی برداری غیراخلاقی می پردازند. لطفا به تاریخ درج پروژه در وب سایت و وبلاگ های گروه نامیرا دقت بفرمایید.

پلک زدن دو عملکرد دارد: مرطوب کردن چشم و پاسخ دفاعی به محیط و واکنش های ناشی از فرایندهای ذهنی. در این مقاله، ویژگی های آماری چشمک زدن و تغییر نرخ چشمک زدن از 11 نفر بررسی می شود. قبل از جلسه و بعد از آن جلسه استراحت به افراد ارائه می شود. سیگنال های EEG در طی این جلسات ثبت شد. سپس سیگنال های حاصل از دو الکترود جلویی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و زمان چشمک زدن تشخیص داده شد. محققان این تحقیق متوجه شده اند که در مقایسه با جلسات استراحت، جلسات مطالعه با تعداد کمتر چشمک زدن مشخص می شود. با این حال، اختلاف معنا داری در انحراف استاندارد در تغییر نرخ چشمک زدن وجود نداشت. همچنین محققان متوجه شده اند که از نظر اندازه گیری های پیچیدگی، تنوع نرخ چشمک زدن در جایی بین صداهای سفید و صورتی قرار دارد و در هنگام خواندن به نویز سفید نزدیک تر است. همچنین دریافتند که میانگین فواصل بین پلک زدن در هنگام خواندن / حفظ کردن افزایش می یابد، بنابراین فواصل بین پلک زدن طولانی تر می تواند با یک کار ذهنی همراه باشد.

 برای جزئیات بیشتر، به مقاله Blink rate variability during resting and reading sessions در پیوند https://ieeexplore.ieee.org/document/7547466 مراجعه شود.

آخرین اخبار فعالیت های گروه نامیرا در کانال تلگرام: https://telegram.me/nn4enamira

عکس 1

عکس 2

عکس 3

عکس 4

عکس 5

www.nn4e.com
nn4e@aol.com
شناسه تلگرام @nimanamira
09360703858
کانال تلگرام https://t.me/nn4enamira
کانال تام تام https://tt.me/nn4enamira
کانال تلپادو http://telepado.me/1/nn4enamira
اینستاگرام https://www.instagram.com/nn4enamira

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *